odcinek: e1 ------------ punkt (kote) 333 nanieś na wszystkie mapy/plany podkładowe MSM=MZM - skala SM = skala mapy (ZM) Mpl=MZM - skala planu = skala mapy (ZM) MD=5xMZM - slala detalu = 5 x skala mapy (ZM) constans realny: za znakiem drogowym ... jedź zawsze L constans realny: na 0.44 km opuść SM1 constans mapowy: na początek SM1 najedź skręcając odcinek: e2 ------------ wyznaczenie punktów (kot) wg przecięcia 2-ch azymutów constans realny: za znakiem drogowym ... jedź zawsze P constans realny: na 0.48 km opuść SM10 constans realny: jedź zawsze, kiedy to jest możliwe ... odcinek: e3 ------------ constans realny: każdy planowo przejeżdżany SM opuść na każdym takim skrzyżowaniu, za którym można wykonać (zacząć) inną ślepą mapę. Na `orginalny` SM wroć aż przejedziesz nowy SM. constans mapowy: za każdym `skrzyżowaniem z linią wysokiego napięcia` jedź P (mapowo) constans mapowy: w parzystych kotach/punktach skreć zawsze P constans mapowy: w parzystych kotach/punktach skreć zawsze L pozostałe zwroty: ----------------- chci razitko - czy chcesz pieczątkę? otoc se a pokracuj dle iti - zawróć i kontynuj jazdę wg itinerera kotu ... si skrtni a porazuj ji za projetou - punkt ... skreśl i uważaj go za osiągnięty (przejechany) Szerokiej drogi, Marek